poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Kopiara

Piszę tę notkę w wielkiej złości więc za wszystkie wulgaryzmy itp. przepraszam. Powodem jest - tak jak widzicie w tytule, pewna kopiara, osoba na tyle zakomleksiona i nie kreatywna że postanowiła upatrzyć sobie mój blog jako wzór. Kochana TYNKOjeśli myślałaś że nie zauważe, albo że nie bd miała pretensji to się baaaardzo pomyliłaś. Żeby nie było niejasności chodzi mi o tą bardzo oryginalną "pisarkę" >> http://loveharryandkate.blogspot.com . Jeśli nie zmienisz rzeczy zgapionych centralnie ode mnie czyli (uwaga dużo tego) - czcionka, tło, napis, nazwa, imiona, biografia, nazwa użytkownika, zdjęcie .... to inaczej porozmawiamy. Jeśli oczywiście nie chcesz aby "twój" blog był zgłoszony jako plagiat do bloggera. Na razie do fabuły się nie przeczepiam chociaż motyw z tatą jest coś bardzo podobny do mojego. Może przesadzam ale ja na to nie pozwolę. Nie po to siędzę, wymyślam itp. abyś ty to potem sobie bezwstydnie skopiowała. I jeszcze masz czelność komentować moje rozdziały . Jeśli chcesz zapraszam na mój twitter > https://twitter.com/#!/AwwwILove1D zobaczysz że nie tylko ja mam takie zdanie. Jeśli Cię uraziłam to przepraszam, ale starałam się tylko stwierdzać fakty. Mam nadzieje że mnie zrozumiecie. W tej chwili siedzę z wypiekami na twarzy i w pędzie piszę tę notkę. Dziękuje za uwagę.

P.S Jeśli nie zostanie to jak najszybciej zmienione przygotuj się na emali od bloggera :)

33 komentarze:

  1. dobrze zrobiłaś :) jestem przeciwko kopiowaniu blogow z netu ehh

    OdpowiedzUsuń
  2. to straszne . jak ona mogła to zrobić. nie rozumiem tego.
    a tak poza tym kiedy będzie nowy rozdział niecierpliwie się . : P Kocham to co Ty piszesz. ;* Świetne to jest. w niektórych momentach nawet płacze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy bd rozdział ? :P nie mogę się doczekać ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przejmuj się tą z**** dla mnie jesteś najlepsza i nikt cię nie ma prawa kopiować !

    OdpowiedzUsuń
  5. + dzięki, że nie trzeba pisać tego kodu teraz o wiele lepiej się pisze komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale idiotka... nienawidze takich osób... uchhhh .. ale nie przejmój sie ;** iii tak wg kocham to co Ty piszesz !! <33

    OdpowiedzUsuń
  7. O jaa. ;/ Jaka głupia . Jak by nie mogła sama posiedzieć kilka godzin i napisać rozdział . Boże jak nie umie pisać to po co się za to brała . ;/
    Btw. jak wchodzę na jej bloga to piszę , że blog został usunięty . Więc chyba się przestraszyła .; >

    Ps. Kate nie przejmuj się nią i pisz dalej bo naprawdę Ci to dobrze idzie . I czekam na następny rozdział .: >

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam jej bloga zanim go usunęła i ... Według mnie to mógł być szysty przypadek -.- Pewnie tysiące osób ma takie tło i taką czcionkę jak Ty ... A opowiadanie bardzo różniło się od Twojego ... I za bardzo nie wiem o co Ci chodzi z imionami... Przecież nie miałaś żadnego bohatera o imieniu Kate,a to,że Ty masz tak na imię to również mógł być przypadek ... No,ale jeżeli skopiowała to wszystko od Ciebie to niefajnie. Ale mogłaś jej to napisać spokojnie, a nie wyzywać ją z koleżankami na Twitterze ... Szkoda, że nie porozmawiałyście spokojnie jak dorosłe osoby i szkoda,że doprowadziłaś do tego,że usunęła bloga (Który był treściowo dobry) i profil ... No,ale trudno ... Tak poza tym to świetny blog i naprawdę dobrze piszesz. Czekam na kolejne roździały :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ...
      Ania , 14

      Usuń
    2. Jak mogłaś go przeczytać jak był już usunięty...! Przypadek... to ja widzę w mojej toalecie jak spuszczam wodę. Pfff.. Cytując "Pewnie tysiące osób ma takie tło i taką czcionkę" wybacz ale żeby jeszcze pisać o 1D i to podobnie! Proszę cię weź mi tu głupio nie pie.dol co... Ja bym nie wytrzymała na miejscu Kate nie dziwię się jej.. Ja tylko się zastanawiam czy to ty nie jesteś ta KOPIARĄ.(Anonim) Na gnój z takimi kur..! i te pozdrawiam się w dupcię włóż!

      Usuń
    3. Eghm ... Po pierwsze to napisałam , że czytałam jej bloga ZANIM GO USUNĘŁA. A po drugie to KAŻDY anonim może być tą ( jak to nazwałaś kopiarą ) nawet Ty , ale ja nią nie jestem , więc nie osądzaj o to każdego anonima . I nie rozumiem tego , dlaczego od razu mnie obrażasz . Ja po prostu wyraziłam swoje zdanie , a Ty od razu na mnie naskakujesz -.- Zastanów się trochę nad swoim zachowaniem ... I niech wszystkie dziewczyny , które od razu obrażają zastanowią się nad sobą . Bo nie jesteście idealne ! Najpierw pomyślcie nad swoim zachowaniem i nas sobą , a potem oceniajcie innych ! -_-'

      Usuń
    4. Kim ty jesteś żeby mnie komentować... I sama się zastanów nad sobą! Ja cie laska nie rozumiem.. Ja też wyrażam własną opinię... Tak jestem wredna bo mam tak samo jak Katy tylko że ja tak mam z własnym stylem i to jest wkurzające jak ktoś bez przerwy cię kopiuje..!

      Usuń
    5. A Ty kim jesteś żeby mnie komentować ?! I o ile się nie mylę to jest Kate , a nie Katy -.-

      Usuń
    6. Kochanie (mam tutaj na myśli panią, która skomentowała tę wypowiedź). Jesteś na prawdę żałosna :) Nie umiejąca czytać dziesięciolatka (zgaduję). I nie pisz tutaj, że masz więcej, bo nawet jeśli, to Twoje zachowanie jest godne pierwszej klasy podstawówki :). Każdy popełnia błędy i czasami próbuje się podpasowywać do innych, żeby zostać zaakceptowanym. Szczytem idiotyzmu jest pisać "Na gnój z takimi kurwami". Jesteś po prostu śmieszna. Nie mam zamiaru Ciebie wyzywać, bo po co? Takie dzieci widocznie mają przejebane w domu, a potem się w internecie wyżywają na innych. Nie snój domysłów skarbie, bo za chuj nie wiesz, czy to ja nie jestem właśnie tą "kopiarą". Dziewczyna wyraziła jedynie swoją opinię, z którą się po części zgadzam. Nawet jeśli tamta dziewczyna (kopiara, jak ją nazwałaś) skopiowała coś z tego bloga, to da się to kulturanie wyjaśnić, no ale pod wpływem złości i emocji ludzie robią różne rzeczy, nawet piszą takie posty. Sama miałam przyjemność pisać z autorką tego bloga i ośmielę się stwierdzić, że jest na prawdę świetną osobą :) W każdym razie... Mam nadzieję, że to przeczytasz i jeśli masz w sobie chociaż ksztę honoru, to nie odpowiesz na to. Wiedz, że jesteś żałosna. Daleko nie zajdziesz pisząc takie rzeczy jak "na gnój z tymi kurwami" (przepraszam, że się powtarzam). Myślisz, że jesteś fajna? Oj, kotku - mylisz się. Chorym i niewyżytym dzieciom się tego nie przetłumaczy, ale wiedz, że w każdej chwili mogę zobaczyć IP Twojego komputera i zgłosić Cię do administracji czy czegokolwiek. Groźba? Może i tak, ale nie pozwolę na wyzywanie kogoś w internecie. Przesadzam? To nie jest przesada, zwyczajnie dbam o dobro tych ludzi, którzy chcą wyrażać swoje zdanie. Jesteś zwykłym dzieckiem, bachorem i smarkulą.
      Teraz pomyśl, co poczuła tamta dziewczyna (przepraszam za pospólstwo, ale jak ją nawałaś "kopiara") po przeczytaniu tak perfidnej i ohydnej wypowiedzi jak Twoja. Płakała? Możliwe... Więc następnym razem zastanów się zanim coś napiszesz, bo konsekwencje Twoich czynów mogą być większe, niż sobie to wyobrażasz.

      Usuń
    7. Zgadzam się z tobą:)
      Czekam na następny rozdział.pzdr.:)

      Usuń
  9. Bezczelność! Chyba tak to można tylko nazwać!
    _____________________________________
    Zapraszam wszystkie directionerki do udziału w akcji "ściągnijmy chłopców z 1D do Polski". Więcej szczegółów w poniższym linku.
    http://polskie-directionerki.blogspot.com/2012/04/sciagnijmy-chopcow-do-polski.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne opowiadanie ale kiedy kolejny rozdział?
    Mam pytanko czy masz może określony czas jak dodajesz rozdziały że np. co miesiąc albo co 2 tygodnie co?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kate !
    już tak kiedyś pisałam ale na prawdę nie można tak; nie dość że rzadko dodajesz rozdziały to jeszcze drugie opowiadanie chcesz pisać. jestem jak najbardziej za tym żebyś pisała drugie opowiadanie ale nie jestem pewna jak to będzie skoro tutaj co mniej więcej 2 tygodnie dodajesz rozdziały to tam byś pewnie co miesiąc dodawała :(

    przepraszam jeśli cię w jakikolwiek sposób uraziłam no ale powinnaś częściej dodawać rozdziały bo opowiadanie jest na prawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z osobą która to napisała. ale to tylko moje zdanie

      Usuń
  12. Naprawdę cudowny blog, jeśli chcesz(napisz mi na blogu) to dodam ciebie do obserwowanych. Zapraszam także do mnie na http://najamajke.blogspot.com/
    /Streszczenie/ Vanessa razem ze swoją przyjaciółką Alexis wyjeżdżają na wycieczkę na Jamajkę. Poznają tam Ziggiego i Billego, z którymi się wiążą. Przeżywają mnóstwo przygód i postanawiają wybrać się na kolejną wycieczkę z chłopakami. Lecą do słonecznej Brazylii, miasta Santos. Po przyjeździe Vanessa czyta sms'a Ziggiego, w którym tajemniczy "nikt" prosi o spotkanie. Van postanawia śledzić swojego chłopaka i zauważa kłótnie połączoną z namiętnymi pocałunkami, to oznacza koniec ich w związku. Wracając do pokoju na schodach spotyka Billego, który mówi jej, że Alexis zdradzała go z Ziggym. Vanessa błąkając się po ulicach Santosu spotyka Neymara, piłkarza tamtejszej drużyny. Razem wyruszają w podróż do Hiszpanii na mecz FC Santos - FC Barcelona. Podczas pobytu w kawiarni spotykają.... no właśnie kogo spotykają!?czytaj!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog
    zapraszam również do mnie
    http://mylifewith1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super.! Współczuję , też bym sie wściekła gdyby ktoś tak mi zrobił.;D
    Zapraszam do mnie;*
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To okropne !
    Nie wiem co bym zrobiła jak by ktoś 'wziął wzór' a raczej 'skopiował' moją stronę z opowiadaniem !
    Tak a propos zapraszam do mnie . Dopiero 2 dni temu zaczęłam ale jest już pierwszy rozdział a będzie więcej ! ; )
    Tu jest link : http://opowiadania-one-direction.blogspot.com/
    Tylko prosze o szczere opinie ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznie długo już nie ma kolejnego rozdziału kiedy dodasz następny ?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  17. http://fanki-one-direction.blogspot.com/ luknijcie ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Dodaj następny, bo już długo czekam! (: Pliska !

    OdpowiedzUsuń
  19. Opowiadanie świetne...a kiedy dodasz rozdział ???
    CZEKAM chyba nie tylko ja :)
    Zajrzyj do mnie liczę że się spodoba :)http://one-direction-story-by-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Sorki że tak troche nie grzecznie ale kiedy dodasz kolejny Ostatni dodałasz chyba 2 tygodnie temu . a skoro tutaj dodajesz co bardzo długi czas bo w porównaniu do ciebie to większość dodaje co 2 albo 4 dni i to jest git ale 2 tygodnie nie sądzisz że możesz stracić czytalników bo nie każdy chce tyle czekać . Może daj sobie spokój z tym drugim opowiadaniem albo dodawaj szybciej bo ileż można czekać , no ale przynajmniej opowiadanie jest ciekawe i fajne , tylko że przez te czekanie musze czytać poprzedni rozdział żęby nie zapomnieć co tam było! to tyle a jeżeli cie uraziłam to naprawde przepraszam ale chce żebyś poprostu dodała kolejny rozdział . proszeeeeeeeeeee dodawaj szybciej!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOKŁADNIE ! kiedy bedzie kolejny rozdział ? jak dodasz to bede musiala przeczytac ostatni bo juz nie pamietam o co chodzi... ;p
      nie wiem...kiedy ostatnio dodalas rozdzial ale dawno :c

      Usuń
  21. tak się przejmujesz tym swoim blogiem a nowego rozdziału nie dodasz !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Siema ^^ Prosimy o wsparcie naszego pomysłu "PolandNeed1D♥"
    https://twitter.com/#!/PolandNeeds1D2
    Mam nadzieję, że pomożecie ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. ja może-skoro kate nie dodaje rozdziałów (jak jej najwyraźniej nie zależy)-polecę tego bloga:
    http://1d-love-harry-and-liam-love.blogspot.com/
    rozdziały są dodawane regularnie
    a opowiadanie jest na prawdę świetne :)

    a co do tego opowiadania to:
    kate to opowiadanie jest na serio świetne ale... no właśnie ale weź się w garść i zacznij te rozdziały pisać !!!
    przepraszam jeśli cię uraziłam...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ej no sorry, ale jak jakaś małolata nie potrafi wymyślić swojego własnego stylu pisania, to po co się za to bierze. W całości Cię popieram. WALCZYĆ Z TAKIMI CHWASTAMI!!!
    To mój blog:
    http://allyouneedisonedirection.blogspot.com/
    Zerknij, jeśli będziesz miała wolną chwilkę. Zostaw koment :)

    OdpowiedzUsuń