czwartek, 3 stycznia 2013

Come back!

Witajcie kochani! Na wstępie... chcę Was przeprosić. To, że olałam tego bloga bez żadnego wyjaśnienia, nie było fajnym posunięciem z mojej strony. Mimo to, mam nadzieję że wybaczycie mi to wszystko, gdy ogłoszę to co mam do zakomunikowania.
Zdecydowałam się powrócić do tego bloga. Mamy nowy rok... troszkę się pozmieniało, ale poukładałam już swoje sprawy. Jestem gotowa, znowu pisać rozdziały dla historii Harry'ego i Darcy, którą swego czasu bardzo akceptowaliście (za co jeszcze raz bardzo Wam dziękuje).
Rozdział pojawi się w przyszłą sobotę - jak na razie już weszłam na GG i zamierzam poinformować wszystkich o moim powrocie. Jeszcze raz BARDZO Was przepraszam że tak zrobiłam - teraz wiem, że to było złe.
Mam prośbę do Was - przeczytajcie jeszcze raz całego bloga, abyście wczuli się znowu w intrygę i zastanowili nas kolejnym rozdziałem. Ja wiem, że pół roku to bardzo długo, ale bardzo by mi na tym zależało. Miło też by było, gdybyście poinformowały osoby o tym blogu. Każdy kto poleci gdzieś mojego bloga/napisze/udostępni zostanie wymieniony pod rozdziałem.
Jeszcze raz przepraszam... i do zobaczenia :) xx

26 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać ! strasznie tęskniłam to było pierwsze opowiadanie które czytałam ;) jest dla mnie strasznie ważne, spróbuje polecić paru osobą
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam prośbę, mogłabyś mnie powiadamiać o nowych rozdziałach na gadu ; mój numer 43703429 z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Malaysia & Singapore & brunei best on the internet blogshop
    for wholesale & quantity korean accessories, earrings, earstuds,
    choker, rings, bangle, hair & bracelet add-ons. Deal 35 % wholesale discount. Ship Worldwide
    Here is my site : jogos de inteligȇncia

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję, że wróciłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  5. I know this web site provides quality based content and additional data, is there any other website which offers these kinds of data in quality?
    Also visit my weblog los angeles property management

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, przepraszam za spam, ale chciałabym zaprosić cię na nowo powstałego bloga http://reason-to-smilex.blogspot.com/. Mam nadzieje, że zajrzysz, skomentujesz, a nawet zaobserwujesz. Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubiłam czytać tę historię. Nieźle mnie wkurzyłaś tym, że bez wyjaśnienia porzuciłaś pisanie, ale wiem, że musiało stać się coś naprawdę ważnego, że do tego doszło. Mam tylko jedno zastrzeżenie: "Rozdział pojawi się w przyszłą sobotę" - Minęły już 3 a rozdziału nie widać. Nie rzucaj słów na wiatr, bo mało osób będzie to tolerować - ja w każdym razie nie zamierzam. Przepraszam, ale taka prawda - jesteś niesłowna, a nikt tego nie lubi.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na 100% powiem o nim koleżankom... one bardzo lubią czytać takie blogi a ten je na pewno zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi everyone, it's my first visit at this website, and paragraph is really fruitful designed for me, keep up posting these types of articles.
    My web site :: neucopia review

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy bedzie ten rozdzial ? Bo juz minely 3 tygodnie od kiedy napislas : /

    OdpowiedzUsuń
  11. I was suggested this blog by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as no one else know
    such detailed about my trouble. You're amazing! Thanks!
    Also visit my web page : click for more info

    OdpowiedzUsuń
  12. http://yesiwantyouharry.blogspot.com/ zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bezsensu, najpierw piszesz,że rozdział pojawi się za tydz. a minęło już tyle czasu i co? :s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZGADZAM SIE ! Od czasu kiedy to napisalas minelo 5 tygodni ..a rozdzialu dalej nie ma ,na twoja prosbe przeczytalam jeszcze raz tego bloga i jestem znow bardzo ciekawa rozdzialow ! Cos Ci sie ten twoj ''come back'' nie udal :/

      Usuń
    2. MACIE RACJĘ!! No weź, teraz to już kwiecień mamy !!!!! Jakoś nie nadchodzi ta następna sobota. Co, znowu dodasz za pół roku, że jednak z niego rezygnujesz z bloga ?! Uwielbiam to opowiadanie, ale trochę się na tobie zawiodłam. Nigdy nie obiecuj zbyt wiele !

      Usuń
  14. Thanks a lot for sharing this with all of us you actually know what you're talking about! Bookmarked. Please also seek advice from my website =). We can have a hyperlink exchange agreement between us

    My web-site - trademark domain name

    OdpowiedzUsuń
  15. super ze nas przepraszasz ale po prostu napisz ze nie bedziesz juz pisac bloga a nie klam ze napiszesz w sobote. jest juz marzec a ty przepraszalas w styczniu. wybacz szanuje cie ale ogar :/

    OdpowiedzUsuń
  16. następnym razem nie pisz czegoś czego i tak nie zrobisz...cholernie mi sie podoba twoje opowiadanie i jest mi przykro że nie wiem co będzie dalej:/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu po co piszesz że powracasz jak nie dodajesz kolejnych rozdziałów ? O.o Ale jesteś nieogarnięta -,-

    OdpowiedzUsuń
  18. wiesz wybacz ale ŻAL MI CIĘ

    OdpowiedzUsuń
  19. Pff ... To jest kompletnie bez sensu . Nie latwiej byloby napisac ze nie masz weny,zawiesic albo najzwyczajniej w zyciu go usunac ?! A nie ze ty nas przepraszasz i mowisz ze dodasz w sobote ?! Ekhem a ktora dokladnie ?! Bez sensu ! Przykro mi to pisac ale dziewczyno wez się ogarnij i chociaż wejdz na tego pieprzonego bloga i napisz ze zawieszasz ... Chociaż nie wiem po co ja albo my (czytelniczki) piszemy te komentarze jak ty i tak i tak tego nie przeczytasz bo masz to w dupie ! I nie obchodzi mnie czy za tego koma będę hejtowana czy nie !

    OdpowiedzUsuń
  20. Heyа! I just wanted to asκ if you eveг
    hаve any trouble with haсkers? My last blog (ωοrԁpreѕѕ) wаs haсκed and I
    ended up losing monthѕ оf hard work due tо no back up.
    Do you haνe аny solutiοns to ѕtορ haсκers?


    Herе is my ѕite: http://www.Sfgate.com/Business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-Or-4075176.Php

    OdpowiedzUsuń